Friday, July 28, 2006

سکس من و مسعود در حمام


یه روز که مسنجرمو باز کردم یه آی دی جدید برام پی ام داده بود و ازم درخواست کرده بود که باهاش دوست بشم.
اینم ماجرای من و مسعود
من مسعود 22 ساله بات و اهل خرم آباد دانشجوی همدان هستم . من از وبلاگت خوشم اومده لطفا برام پی ام بده .
منم براش یه پی ام دادم و یه قرار چت گذاشتیم توی چت خیلی از هم دیگه خوشمون اومده بود و دیگه دل تو دل نداشتیم که همدیگه رو هر چه زودتر ببینیم.
من به مسعود پیشنهاد دادم که بیاد اصفهان که اونم با کله قبول کرد و قرار شد وقتی به ترمینال رسید بهم زنگ بزنه.
چند روز بعد یعنی همان روز موعود فرا رسید ساعت 10 موبایلم زنگ زد که اون طرف خط یکی اسم منو صدا زد. الو سپهر سلام من مسعودم الان توی ترمینال هستم. سریع خودمو به ترمینال رسوندم وای چی می دیدم این پسر خوشکل کیه ؟ این با اونی که من تصور می کردم خیلی فرق می کنه. توی بقل گرفتمش و اینقدر فشارش دادم که همه اطرافیا نگاهمون کردند.
سریع سوار ماشینم شدیم و با همدیگه به خونه رفتیم(آخه خونه ما 2 طبقس و بالا دست منه)به مسعود گفتم نمی خوای گرد راهو از تنت بیرون کنی؟ که اونم قبول کرد و بهش گفتم بره یه دوش بگیره. مسعود داخل حموم که رفت سریع لخت شدم و با یه کیر گنده که حالا دیگه داشت با دیدن مسعود شرت استرج قرمز رنگم را پاره می کرد وارد حمام شدم . یه لحظه مسعود که حواسش نبود ترسید ولی بلافاصله خندید. وای خدای من چی میدیدم؟ یه پسر خوشکل و ناز با بدن سفید بی مو که حالا جلوم ایستاده و داره چهار چشمی به کیرم که داشت از شورتم بیرون می اومد خیره خیره نگاه می کنه. یه لحظه خجالت کشیدم ولی مسعود این چیزا حالیش نبود اومد جلو منو توی بقل گرفت و شروع کرد به خوردن بدن من . از لبام که دیگه حالا نا داشت شروع کرد و بعد از گردن و سینه رسید به شورتم که خیلی قلمبه شه بود. مثل این کیر ندیده ها شرتم را کشید پایین و دو دستی کیرما گرفت ( انگار میترسید از دستش بده) و یهویی چپوند توی دهنش... وای یهو یه رعشه ای به بدنم افتاد که نگو و نپرس. مثل این حرفه ای ها شروع کرد به مالاچ مالاچ خوردن کیرم . وووووووووووووای ... آه ه ه ه ...ووووووووووی ... بسه مسعود تو را خدا بسه ....آه ه ه ه ه ... حالا میمیرم مسعود. ولی اون عین خیالش هم نبود و مثل اینایی که دو سه سالیه کیر نخوردن با دهنش کیرما گایید. من دیگه داشتم از حال می رفتم که مسعود شورت خودش را پایین کشید .وووووووووووووای چی می دیدم تا حالا یه همچین کونی به عمرم ندیده بودم باسن های قشنگ و سفید با یه سوراخ تنگ ...... مسعود سراغ ژل و کاندم را گرفت که من بهش آدرس دادم .. چند لحظه بعد با یه قوطی ژل و یه کاندم وارد حموم شد... کاندم را روی کیرم که حالا دیگ داشت از شقی دو نیم می شد کشید و وسط حموم خوابید و باسنشو داد بالا و گفت : سپهر این ژل را به سوراخم بزن و منو بگا .... منم که دیگه از فرط نشعگی هیچی نمی فهمیدم ژل را به سوراخش زدم و کیرمو تو دهنه سوراخش قرار دادم.... با اولین تکون یه رعشه ای به بدنش افتاد و هی میگفت بکن سپهر تو را خدا بکن.....منم بعد از اینکه یه خورده سوراخش عادت کرد ( آخه کیرم یه کم بزرگه ) شروع به تلمبه زدن کردم.... مسعود دیگه به اوج شهوت رسیده بود و مرتب سر و صدا می کرد ....صدای آخ و اوخش تمام حموم را پر کرده بود...منم تا جایی که انرژی داشتم اونو کردم این پرانرژی ترین سکس عمرم بود آخه کون مسعود یه کون استثنایی بود منم تا حالا اینقدر باحال ندیده بودم... یه ربعی مسعود را می کردم که احساس کردم داره آبم می یاد مسعودم از شدت عمل من و صداهایی که می کردم فهمید و گفت : آبت بریز روی سینم .....آه ه ه ه ه ه ه ه ه........ووووووووووووووااااااا ی ی ی ی ی ی ی ... و ابم یک دفعه پاشید کاندم را در آوردم و روی سینه مسعود ریختم .....چه حالی داد ...چند دقیقه ای روش خوابیدم و بعد دوش گرفتیمو رفتیم بیرون ..... مسعود 3 روز اصفهان بود که خیلی با هم سکس کردیم ... ایشالا در پست های آینده بیشتر راجع به سکس های 3 روزم با مسعود می نویسم.
شاد و سر بلند باشید

8 Comments:

At 11:31 AM, Blogger pesare32 said...

سلام آقا سپهر
خوشحالم که اولین نظرو میدم .
بی خود نیست وبلاگای قبلیتو بستن .
آخه خاطراتت خیلی محرکن...
از آشناییت خوشحال شدم .
اگه حسش بود به وبلاگ منم سر بزن
موفق باشی .

 
At 11:32 AM, Blogger pesare32 said...

addrese weblogam :
http://pesare32.blogfa.com/

 
At 2:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Salam man iman hastam az tabriz dastanat kheili tahrikam kard in emaile mane montazere mailet hastam duset daram
uyyu65@gmail.com

 
At 6:32 PM, Blogger sarban said...

hello sir sepehr;i am hani and living stage in the city town(sari),besiar khoshal misham baram pm bezari

 
At 4:17 PM, Blogger mazi said...

salam aga sepehr lotfan be man pm bezan .dost khobimi mishim.id man:mazyar_50@yahoo.com

 
At 1:11 PM, Blogger Unknown said...

سلام
این آدرس میلم هست خواستی میل بزن تا شارژت کنم
kirkhane@gmail.com
homekir@yahoo.com

 
At 2:30 AM, Anonymous Anonymous said...

با سلام من ايمان هستم تو رديف بالا يكى از دوستام با ايميل من كامنت داده.خواستم بكم كه اين يك شوخى بيشتر نبود و من اون كامنترو ندادم ولى من كاملا براى ادماى اين اتاق احترام قائلم مرسى

 
At 6:54 PM, Blogger amir said...

من رضا از تهران یک پسر خوشگل کونی زیر 20 سال میخام وضع مالی مناسبی دارم و خوب پول میدم خونه مجردی هم دارم زنگ بزنید خوشحال میشم
09388089857

 

Post a Comment

<< Home